Zalando vrácení zboží
Zalando.cz se chce postarat o to, aby byli jeho zákazníci s nákupy spokojeni. V případě, že nejste s položkou spokojeni, internetový obchod poskytuje 100denní lhůtu pro vrácení všech nepoužitých a nenošených položek. Krok 1: Zaregistrujte svůj návrat online Chcete-li zahájit proces vrácení, zaregistrujte svůj návrat online. Zpětný štítek naleznete uvnitř balení. Pokud potřebujete nový, můžete si jej vytisknout ihned po online registraci vrácení. Mějte na paměti, že se nemůžete zaregistrovat pro vrácení položek dodaných partnerem Zalando. Krok 2: Zabalte si položky Po online registraci vrácení zabalte položky, které chcete vrátit, do libovolné krabice, přičemž nezapomeňte odstranit původní dodací štítek. Položky není nutné vracet v původním obalu Zalando, ale ujistěte se, že jsou položky řádně zabaleny, aby nedošlo k jejich poškození při přepravě. Krok 3: Odešlete balíček Vezměte svůj balíček do nejbližšího PPL Parcel Shopu nebo Zásilkovny. Vezměte prosím na vědomí, že k vrácení balíčku nemůžete využít prodejny potravin Žabka. Stav vašeho balíku můžete sledovat online pomocí sledovacího čísla uvedeného v průvodce. Krok 4: Vrácení peněz Zpracování vrácení může ve skladu Zalando.cz trvat až 14 dní ode dne, kdy byl váš balík předán přepravci. Jakmile bude vrácení zpracováno, bude trvat dalších pět pracovních dnů, než se refundace objeví na vašem účtu. Způsob vrácení peněz závisí na způsobu platby použitém pro vaši objednávku.