Vrácení zboží Zalando
Zalando.cz nabízí svým zákazníkům flexibilní politiku vracení, která jim umožňuje vrátit nepoužité a nenošené zboží do 100 dnů od nákupu. Proces vrácení je jednoduchý a bezplatný. Postup vrácení objednávky: Zaregistrujte svůj návrat online: Zaregistrujte své vrácení online pomocí štítku pro vrácení, který najdete uvnitř balení. Pokud potřebujete nový štítek, můžete si jej snadno vytisknout po dokončení online registrace vrácení. Vezměte prosím na vědomí, že pokud byla vaše položka odeslána partnerem Zalando, nelze ji online zaregistrovat pro vrácení. Jednoduše vraťte položku partnerovi pomocí návratového štítku, který je součástí balení. Zabalte svou objednávku: Připevněte k balíku štítek pro vrácení a ujistěte se, že jste odstranili původní přepravní štítek. Do krabice vložte předměty, které chcete vrátit. Položky není nutné vracet v původním obalu Zalando, ale ujistěte se, že jsou položky správně zabaleny, aby bylo zajištěno bezpečné doručení zpět do Zalanda. Odešlete vrácení: Vezměte svůj balíček do nejbližšího PPL Parcel Shopu nebo Zásilkovny. Vezměte prosím na vědomí, že pro vrácení balíčku byste neměli používat prodejny potravin Žabka. Pro proces vrácení lze použít jakýkoli jiný PPL Parcel Shop nebo Zásilkovnu. Vrácení zboží můžete sledovat online na https://www.ppl.cz/ nebo https://www.zasilkovna.cz/ pomocí sledovacího čísla na potvrzení o doručení.