Ikea vrácení zboží
Ikea nabízí zásady vrácení pro zákazníky, kteří chtějí vrátit nebo reklamovat ztracené, poškozené nebo nekompletní produkty nebo služby, se kterými nejsou spokojeni. Expresní vracení: Zákazníci mohou využít službu Expresní vracení tak, že vyplní číslo účtenky, vyberou položky k vrácení a navštíví prodejnu Ikea za účelem přednostní služby. Zákazník musí do 14 dnů přinést účtenku a zboží v originálním obalu. Vrácení v PPL Parcelshop: Zákazníci, kteří jsou daleko od obchodu Ikea, mohou vracet položky prostřednictvím PPL Parcelshop. Musí si připravit účtenku a osobní údaje, vyplnit online formulář, vytisknout štítek přijatý e-mailem, řádně zabalit položky, přiložit štítek a odevzdat balík ve vybraném PPL Parcelshopu. Maximální rozměry balíku jsou 100x50x50 cm a maximální hmotnost 30 kg. Z ceny vráceného zboží bude odečten poplatek ve výši 49 Kč. Reklamaci lze uplatnit pouze v prodejnách Ikea.