Hm vrácení zboží

H&M, oblíbený prodejce oblečení a módy, nabízí svým zákazníkům flexibilní a pohodlné zásady vracení všech nákupů uskutečněných na jejich webových stránkách H&M.com. Zásady vrácení se vztahují na všechny nákupy provedené pomocí Klarna, platební služby nabízené H&M ve spolupráci se společností Klarna. V případě, že zákazníci chtějí nákup vrátit, mohou platbu pozastavit nahlášením vrácení společnosti Klarna. To lze provést tak, že přejdete do sekce "Můj účet" a poté do "Platby H&M x Klarna" a nahlásíte vrácení. Pokud byla objednávka přijata ve více zásilkách, doporučuje se vrátit celou objednávku (včetně všech formulářů pro vrácení) v jedné zásilce, protože to zjednodušuje proces a zlepšuje životní prostředí. Jakmile bude vrácení zpracováno, Klarna zašle aktualizované prohlášení. Klarna následně odečte případné zbývající platby z karty zákazníka podle platebního kalendáře. Pokud již zákazník za vracené zboží zaplatil, Klarna vrátí peníze zpět na kartu použitou k platbě. V případě jakýchkoli dotazů týkajících se vrácení finančních prostředků by se zákazníci měli obrátit přímo na společnost Klarna. V případě problémů souvisejících s jejich vrácenou zásilkou by se zákazníci měli obrátit na zákaznický servis H&M.